• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån igen, låg uc-betyg 658000 kr i skulder

Legenden

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
15 April 2019
Meddelanden
237
Mottagna reaktioner
77
Poäng
207
Jag tror på din nya taktik. Det är ungefär så jag har jobbaat på slutet. Stängde ner Betalkoll så den krediten inte syns, betalat ner kreditkort osv. I mitt fall lånade jag pengar från mitt konto i Klarna (genom att belåna gamla köp jag gjort) och betalde ner det synliga kreditkorter med pengarna. Enkel och smidig omallokering av pengarna.

Jaså? Men hur funkar det ? Jag använder mig utav klarna har dock ingen skuld där nu.
Hur ”omvandlar” du de till pengar? Behöver ju få loss 23.000kr för att nolla kreditkortet innan nästa månad.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Gaston

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
921
Mottagna reaktioner
507
Poäng
577

melker_

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
27 Mars 2019
Meddelanden
86
Mottagna reaktioner
37
Poäng
137
Sätt in 23k på avanza å sen delbetala köpet till klarna ta sedan ut pengarna från avanza funkar väldigt bra men då måste du ha pengar att sätta in först :)
 

Legenden

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
15 April 2019
Meddelanden
237
Mottagna reaktioner
77
Poäng
207
Sätt in 23k på avanza å sen delbetala köpet till klarna ta sedan ut pengarna från avanza funkar väldigt bra men då måste du ha pengar att sätta in först :)

Precis och de pengarna finns inte haha!
Tar tacksamt emot tips på vart jag kan låna 23k från ett ställe som ej tar uc!
 

melker_

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
27 Mars 2019
Meddelanden
86
Mottagna reaktioner
37
Poäng
137
Expresskredit svindyrt men creditsafe oklart om du får 30 på en gång fick 5 först sen betala in 2 månader så kunde jag höja till 30 samma viaconto svindyrt 6k först sen efter 2 inbetalningar blev de höjning till 20 oxå creditsafe

Annars har du Monetti de tar bisnode där kan du få 20 direkt beroende på betyg

sen kredit365 samma ägare som Monetti och du kan ha båda samtidigt å där kan du få Max 5k oxå bisnode
 

Legenden

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
15 April 2019
Meddelanden
237
Mottagna reaktioner
77
Poäng
207
Expresskredit svindyrt men creditsafe oklart om du får 30 på en gång fick 5 först sen betala in 2 månader så kunde jag höja till 30 samma viaconto svindyrt 6k först sen efter 2 inbetalningar blev de höjning till 20 oxå creditsafe

Annars har du Monetti de tar bisnode där kan du få 20 direkt beroende på betyg

sen kredit365 samma ägare som Monetti och du kan ha båda samtidigt å där kan du få Max 5k oxå bisnode

Tack! Ska nog gå att lösa på något sätt innan månadens slut :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp